پروژه ایرانی : رئیس مجموعه بیمارستانی امام خمینی(ره) از افزایش چشمگیر امکانات درمانی بیماران سرطانی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی، محمد رستمیان، رئیس مجموعه بیمارستانی امام خمینی(ره)، با اشاره به بهرهبرداری از بیمارستان جدید انستیتو کانسر، از توسعه قابل توجه زیرساختهای درمان سرطان در کشور خبر داد.
وی گفت: با افتتاح این مرکز درمانی، بیش از ۶۰۰ تخت برای بیماران سرطانی در نظر گرفته شده است که میتواند نقش مهمی در ارتقای خدمات تخصصی و فوقتخصصی حوزه سرطان ایفا کند.
رستمیان همچنین از افزایش چشمگیر ظرفیت بخشهای مراقبت ویژه خبر داد و افزود: فضای ICU در این مجموعه ۱۰ برابر شده و امکانات درمانی برای بیماران بدحال به شکل قابل توجهی توسعه یافته است.
رئیس مجموعه بیمارستانی امام خمینی(ره) با اشاره به گسترش خدمات پیوند سلولهای بنیادی و مغز استخوان اظهار کرد: ظرفیت پیوند مغز استخوان نیز با راهاندازی این مرکز دو برابر شده است.
وی یادآور شد که مجموعه بیمارستانی امام خمینی(ره) شامل چهار بیمارستان است که انستیتو کانسر به عنوان یکی از مهمترین مراکز تخصصی درمان سرطان در این مجموعه فعالیت میکند.