پروژه ایرانی : همزمان با آغاز نیمسال دوم تحصیلی، تعدادی از دانشگاههای کشور از بازگشت تدریجی کلاسهای حضوری بهویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی خبر دادند؛ در حالی که کلاسهای کارشناسی در بسیاری از دانشگاهها همچنان بهصورت مجازی برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور آخرین وضعیت برگزاری کلاسها و امتحانات نیمسال دوم تحصیلی را اعلام کردند؛ بر این اساس، روند بازگشت تدریجی کلاسهای حضوری بهویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی آغاز شده است.
دانشگاه علم و فرهنگ
بر اساس اعلام این دانشگاه، تمامی کلاسهای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بهصورت حضوری برگزار میشود و کلاسهای مقطع کارشناسی همچنان برخط خواهد بود.
دانشگاه پیام نور
دانشگاه پیام نور اعلام کرد امتحانات این دانشگاه از روز شنبه ۱۶ خرداد بهصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
دانشگاه تهران
کلاسهای مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری عمومی دامپزشکی در دانشگاه تهران حضوری برگزار میشود و کلاسهای مقطع کارشناسی همچنان مجازی خواهد بود.
دانشگاه فردوسی مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد تمامی دروس تحصیلات تکمیلی از ۹ خرداد بهصورت حضوری ادامه خواهد یافت و دروس نظری مقطع کارشناسی همچنان مجازی برگزار میشود.
دانشگاه صنعتی شریف
بر اساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف، کلاسهای تحصیلات تکمیلی از روز شنبه ۹ خرداد بهصورت حضوری برگزار خواهد شد و کلاسهای مقطع کارشناسی و دورههای مشترک همچنان غیرحضوری است.
دانشگاه شهید چمران اهواز
این دانشگاه اعلام کرد امتحانات مقطع کارشناسی و دامپزشکی بهصورت غیرحضوری برگزار میشود و درباره نحوه برگزاری امتحانات مقاطع تحصیلات تکمیلی تصمیمگیری خواهد شد.
دانشگاهها و مؤسسات غیرانتفاعی
برگزاری حضوری کلاسهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و مؤسسات غیرانتفاعی در حال برنامهریزی است و کلاسهای مقطع کارشناسی همچنان مجازی برگزار میشود.
دانشگاه علامه طباطبائی
دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد کلاسهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی از شنبه ۹ خرداد مطابق برنامه و بهصورت حضوری برگزار میشود و امتحانات این مقاطع نیز حضوری خواهد بود؛ کلاسهای کارشناسی تا اطلاع ثانوی برخط است.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر
تمامی کلاسهای دروس مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تاریخ ۹ خرداد بهصورت حضوری برگزار میشود.
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی نیز از آغاز کلاسهای حضوری دورههای تحصیلات تکمیلی از روز شنبه ۹ خردادماه خبر داد و اعلام کرد کلاسهای دوره کارشناسی همچنان بهصورت مجازی برگزار خواهد شد.